بررسی هتل رز گاردن تفلیس

چهارشنبه 18 دی 1398
22:41
حمیدی

بررسی هتل رز گاردن تفلیس

هتل رز گاردن تفلیس : هتل چهار ستاره رز گاردن تفلیس در منطقه ورا قرار دارد. این هتل کارمندان حرفه ای و آموزش دیده ای داشته که به زبان های روسی، عربی و انگلیسی مسلط هستند. سرویس دهی و پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی است. خدماتی که برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه می شوند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه رایگان در لابی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند.

بیشتر: تور های اروپا توریاب

هتل رز گاردن تفلیس

اتاق های هتل رز گاردن تفلیس

هتل رز گاردن تفلیس به طور کلی دارای سیزده اتاق و سوئیت بوده که به سبک کلاسیک دکور شده اند. در طراحی این اتاق ها از رنگ های گرم استفاده شده. سیزده اتاق این هتل چهار ستاره به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های اختصاصی

هر اتاق و سوئیت از این هتل مجهز به سیستم تهویه و سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد. در هر اتاق برای راحتی توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، صبحانه در اتاق، گاوصندوق، مینی بار و ... فراهم شده اند.

اتاق های هتل رز گاردن تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رز گاردن تفلیس

در رستوران این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی و گرجی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان سرو می شوند. همینطور این رستوران دارای منو و بوفه غذای کودکان است. از جمله امکانات رفاهی آن برای میهمانان شامل زمین بازی، ماساژ و اسپا، سونا، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رز گاردن تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل رز گاردن تفلیس

هتل رز گاردن چهار ستاره با قرار داشتن در مرکز شهر تفلیس، از ایستگاه متروی روستاولی ده دقیقه و از خیابان روستاولی پانزده دقیقه فاصله دارد. کافه و رستوران های بسیاری در اطراف این هتل قرار داشته که با پنج دقیقه پیاده روی می توان به آنها رسید. فرودگاه بین المللی در فاصله بیست کیلومتری از هتل رز گاردن تفلیس می باشد.

آدرس منبع


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

آموزش جامع فنی و فروش بیمه های زندگی

دوشنبه 3 تير 1398
21:34
حمیدی

آموزش جامع فنی و فروش بیمه های زندگی

امروزه فروش بیمه عمر به دلیل تاکید قانون برنامه ششم توسعه از سوی صنعت بیمه مورد تاکید قرار گرفته است اما از سوئی به دلیل شرایط اقتصاد کلان و تورم موجود فروش این رشته بیمه ای با مخاطراتی همراه شده است؛ اما همچنان هستند نمایندگان و کارگزارانی که در فروش بیمه عمر متبحرانه عمل می کنند و این رشته بیمه ای را به صدر پرتفوی خود رسانده اند.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

لیست وبلاگ های مربوطه به ابزاریراق

دوشنبه 3 تير 1398
11:01
حمیدی

لیست وبلاگ های مربوطه به ابزاریراق:

http://abzaryarag31.mihanblog.com

http://abzaryarag30.blogsky.com

http://abzaryarag32.lo.gs

با ما همراه باشید


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به abzaryaragsu است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]